Финансовые новости

Новости из мира финансов, рынков, корпораций

Річкові перевезення у структурі вантажоперевезень України повинні складати не менше 20% — Скоцик

Кожен мільйон тонн зернових, перевезених річковим транспортом, дасть можливість зекономити близько 800 млн. гривень на ремонті доріг. В Україні частка транспортних перевезень річками складає всього 0,2%, а має бути не менше 20%.
 
Про це заявив лідер Аграрної партії Віталій Скоцик під час аграрного форуму в Ізмаїлі, що в Одеській Бессарабії.
 
«Наші сусіди — румуни і болгари — транспортують річками 20% вантажних перевезень, німці — 12-16%. А в Нідерландах, які не мають жодної магістральної великої річки, 50% вантажів транспортується річковим флотом. В Україні протікає три з п’яти магістральних річок Європи — Дунай, Дніпро і Південний Буг, і не використовувати їхній потенціал безглуздо», — зазначив лідер Аграрної партії.
 

 
Віталій Скоцик додав, що річкова інфраструктура наразі на 80% зношена. Для її відновлення потрібно дати бізнесу податкові преференції.
 

 
«Перевезення річками довше…Кожен мільйон тонн зернових, перевезених річковим транспортом, дасть можливість зекономити близько 800 млн. гривень на ремонті доріг. В Україні частка транспортних перевезень річками складає всього 0,2%, а має бути не менше 20%.
 
Про це заявив лідер Аграрної партії Віталій Скоцик під час аграрного форуму в Ізмаїлі, що в Одеській Бессарабії.
 
«Наші сусіди — румуни і болгари — транспортують річками 20% вантажних перевезень, німці — 12-16%. А в Нідерландах, які не мають жодної магістральної великої річки, 50% вантажів транспортується річковим флотом. В Україні протікає три з п’яти магістральних річок Європи — Дунай, Дніпро і Південний Буг, і не використовувати їхній потенціал безглуздо», — зазначив лідер Аграрної партії.
 

 
Віталій Скоцик додав, що річкова інфраструктура наразі на 80% зношена. Для її відновлення потрібно дати бізнесу податкові преференції.
 

 
«Перевезення річками довше і дорожче, тому розвиток цієї галузі потрібно стимулювати. Що роблять європейці? Вони не обкладають пальне для тягового складу акцизом, судноплавні компанії не сплачують податки на прибуток», — каже Віталій Скоцик.
 
Відновлення річкового судноплавства стане додатковим імпульсом для розвитку невеликих міст.
 

 
«Подивіться на Ізмаїльський порт — 1430 працівників із середньою зарплатою 18 тисяч гривень. Підприємство наповнює від 25 до 35% міського бюджету — це кошти для освіти і медицини, для доріг і соціальних проектів, і місто живе», — каже Віталій Скоцик.
 
Він переконаний, що для розвитку галузі потрібно створити окрему державну програму. 
Новости Украины

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Финансовые новости © 2015. Design by idea RSS