Финансовые новости

Новости из мира финансов, рынков, корпораций

Через затримки у портах вантажовласники втрачають до $100 млн в рік

Після візиту екологічних інспекторів на судна, які приходять до українських портів, власникам призначають штрафи у $ 35-65 тис.
 
Про це під час круглого столу «Морська інфраструктура: корупційна прірва чи можливості для бізнесу?» розповіла керівник громадської спілки «Асоціація морських агенств України» Ксенія Підручна, передає власний кореспондент AgroPolit.com.
Нагадаємо, через неправомірну діяльність Держекоінспекції Україна втрачає до $ 200 млн на рік.
У більшості випадків збитки — наслідок невиправданої агресії фахівців з контролю, додає вона.

«За законодавством екоінспектори мають право затримувати судна лише за умови, якщо на фото та відео зафіксували, як з судна скидають видимі частки. Тоді мають написати листа, звернутися до капітана порту, щоб той затримав судно, прийти на судно. З листопада 2017 року таким чином екоінспектори почали затримувати судна, накладати штрафи, — розповіда Ксенія Підручна. — Якщо…Після візиту екологічних інспекторів на судна, які приходять до українських портів, власникам призначають штрафи у $ 35-65 тис.
 
Про це під час круглого столу «Морська інфраструктура: корупційна прірва чи можливості для бізнесу?» розповіла керівник громадської спілки «Асоціація морських агенств України» Ксенія Підручна, передає власний кореспондент AgroPolit.com.
Нагадаємо, через неправомірну діяльність Держекоінспекції Україна втрачає до $ 200 млн на рік.
У більшості випадків збитки — наслідок невиправданої агресії фахівців з контролю, додає вона.

«За законодавством екоінспектори мають право затримувати судна лише за умови, якщо на фото та відео зафіксували, як з судна скидають видимі частки. Тоді мають написати листа, звернутися до капітана порту, щоб той затримав судно, прийти на судно. З листопада 2017 року таким чином екоінспектори почали затримувати судна, накладати штрафи, — розповіда Ксенія Підручна. — Якщо капітан морського порту відпускає судно, до якого мають претензії представники екоінспекції, вони беруть у заручники судновласника, портових операторів, не виставляють їм штампи при відвантаженні. Через це вантажі не можуть відправитися з порту. Вантажовласники терплять збитки через погіршення кількісно-якісних показників до $ 100 млн на рік».

За підрахунками ГО «Бізнес-Варта», втрата для держави через зриви зовнішньоекономічних контрактів, які стаються після візиту інспекторів, складає близько $ 50 млн. на рік.
Щоб зменшити кількість затримок вантажів у портах, представники морського бізнесу звернулися до Президента та прем’єр-Міністра України з проханням втрутитися у ситуацію. Звернення підписали керівники ГС «Асоціація морський агентств України», ВОО «Українська аграрна конфедерація» та більше десяти керівників підприємств, які займаються організацію завантаження та розвантаження у портах України.
 
Новости Украины

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Финансовые новости © 2015. Design by idea RSS